زرینچه: شعار علیه صادقی جالب نبود

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

زرینچه: شعار علیه صادقی جالب نبود

طرفداری- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: محسن ترکی امروز خیلی اذیت مان کرد.

به گزارش طرفداری،جواد زرینچه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: "قبل از اینکه بحث فنی داشته باشیم در مورد قضاوت ترکی باید حرف بزنیم و شاید محروم شوم. ان‌شاالله که محروم نشوم اما او بعد از مدت‌ها برای ما قضاوت کرد. در بازی با پرسپولیس نیلسون مدام روی زمین بود 6 دقیقه وقت اضافه گرفته شد اما در این بازی هم ترکی 5 دقیقه وقت اضافه گرفت و دیدید که در دقایق پایانی بازی چه خطاهایی به ضرر ما گرفته می‌شد در نقاطی که نقطه ضعف ما بود خطا می‌گرفت خیلی ما را اذیت کرد و بعد هم با آن محرومیت ها تیم ما را قلع و قمع کردند.ولی داور برای همه تیم ها تاثیرگذار است."

وی ادامه داد:" از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم و در بازی‌های گذشته باید نتیجه می‌گرفتیم که نگرفتیم. امروز هم بازی سنگینی بود با این انگ‌هایی که به ما می زدند و یک مقدار با این برد آْرامش به تیم ما می‌آید و راه خودمان را پیدا می‌کنیم و جز مدعیان باشیم."

 مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد این بازی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: "چندین روز از بازی استقلال و تراکتورسازی می‌گذرد اما احکام صادر نشد."

زرینچه در مورد شعار علیه امیر حسین صادقی گفت:" متوجه نشدم شاید مجموعه تیم ملی بوده ان‌شالله که خود جوش نباشد و همه باید کمک کنیم. این تیم مال هواداران است و ما میهمان آنها هستیم و بهتر است از تیم و بازیکن که پیراهن تیم بر تنش است حمایت کنیم و من این کار را تایید نمی‌کنم. از همه هواداران ناراحت تریم و از آنها می خواهم به ما کمک  کنند که این روند را تغییر دهیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,

] [ 20:48 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه